HATAR "HENNE"!!!!!!

Hej alla snyggingar!
Jag vill bara säja att en viss person kan gärna flytta till Antarktis, eller nåt liknande! Jag m.f hatar henne!!! Annars hatar jag inte mycket. Tror jag hatar ca 5-10 grejer i världen. Hon är en av dom!!! Fy faaan asså. Hon va iaf "på besök" i vår skola, och srirrade på mej tills jag trodde att hennes ögon skulle ramla ut! OMG!!!! Hur faan kan man titta så jävla snett på nån så jävla länge!? Hon va inte ensam- mistänker att de va 2st va hennes "vänner"... Undra om dom är me henne för att dom är rädda att bli mobbade, eller nåt åt de hållert...?
Jag skulle hällre dö än att gå i samma skola som hon! Bara så alla vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0