INGEN sjöng på musiklektionen:

Heej alla underbara bloggläsare!!!
Om ni undrar va jag gjort ida, så behöver ni inte undra så mycke mer. för nu ska jag göra en sumering av min da:

Idag började hela dan me att jag vaknade!!! de trodde ni inte va?(driver)
Jaja, hur som hällst... så hade vi musik, som försa lektion (eller igentligen elevens val, men för mer än halva vår klass är de ju musik). Mårten (vår musiklärare) skulle lära oss en ny sång=alla protisterade! Ingen ville sjunga efter/med honom. Vi tyckte de var för tidit på morronen (8.00). Vi ville lära oss att spela songen istället. Nepp, de fick vi inte. Till slut effter många om och men och nåra utkastade från musiksalen, så började ca fem pers att sjunga på volym 0.
Haha! vilket fjasko! INGEN sjöng!! till en början. Effter ca 45min fick Mårten igång alla att sjunga, men ingen ville sjunga högre än volym 1.

Annars var min dag som den brukar vara: Jätte bra.

Puss & Kram!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0