My Friday: FETT SOFFT DA!!! :D :P :O

)Hejsan sötisar!
Idag har min dag varit bättre än alla andra fredagar! <333333 XD Dan börjar me att vi börjar 08.15, istället för 08.00. sen så pratade vi bara på idrottslektionen om allemansrätten, och så. Så vi behövde inte ha nåra idrottskläder. :) Sen hade vi SO- vi tittade på film. Sen engelska- vi hade vikarie, och hon gick bara igenom nåra lätta saker me oss. Sen var de lunch- Vegitariska maten var jätte god, den "vanliga" maten var okey, men inget jag skulle ätit före vegmaten ida. Sen var de musik- skit tråkit, (me Mårten!!!! :S) Sen var de hål timme- för Hektor (vår svenska, och för vissa spanska lärare) v.a.b:ade. Så jag och Jessica drog till globen, och jag köpte ett nytt litet rit block, har nämligen ritat ut alla. Ebba drog hem- hon hade spanska me Hekor- ingen vik. Så hennes da slutade efter musiken. Men inte för mej & Jessica: hon hade franska, och jag svensk-engelska.
Sen drog vi hem. Och nu sitter jag här och bloggar. :D

puss puss!
hoppas ni hade en lika sofft da som jag!
//linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0