Fan häller!

heeej sötisar!
jag ska bara säga att är de jätte skönt att sluta tidigt på fredagar. jaha, vissa i 8an har fan tur! och me vissa mena jag att jag inte e inräknad. Ofc. De va fan väntat. Vi e uppdelade i 5grupper (alla 8or). och vi har en slöjdlektion och en hk, och de e 3lektioner i veckan som man har slöjd, och hk på. men efter som vi bara har en slöjd och en hk, så fåren eller 2 grupper ledigt i taget. Och gissa när jag kmr att ha ledigt(alltid)!? Ofc Torsda! Jag kmr sluta 12.40!!!! >:( :@ istället för att sluta tidigare på fredagar slutar jag 15.50. Och de e senare än slöjdgruppen!!! SUCK! haha! fast iofs så slutar ju vissa tidigt på onsdagar vilket e ännu sämre... haha!

puss & kram!!!
//Linda
<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0