Shit!!!! Måste dra snart!

Go Morgon sötisar!
Hoppas ni alla sovit gott. De e 15 min kvar till jag ska dra(nu). jag hade tid över så jag tängte att jag sätter mej och bloggar lite:) men asso förlåt:P Jag har inte bloggat i heljen för att Hannah sov över hära(lör-sön). Vi möttes "tidigt" (12.30) och sen va vi me varan hela söndan:D Vi hade skit kul.
På lördan va vi ett litet tag i globen. Vi köpte 2burkar pepsimax och 2muffins, på ICA. De va jätte gott:))) vi gick och satte oss utan för Kapphal, mcdonalds, galerix, och d....dressman. Då komm en tant, och titta på mej (de va ledigt bredvid mej) och sen ner på bänken. jag makade på mej och mina saker och undrade om hon ville sitta. Vet ni va hon fråga!?haha! Hon ba: Är du förkyld.
Min röst va helt cpad, hes och konstig så de va kanske inte så konstigt. Ja ba: nää... jag va men nu e de ba halsen kvar. han satte sej osäkert ner, och för att inte va otrevlig och "smitta" henne så gick vi. Shiiiiiiiiiiiiiiit ja måste gå nu!
puss puss!
ses i efter midda!
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0