Min härliga helg!<33333333

heeej sötisar!
Först (innan jag berättar om nåt annat) ska jag berätta om min helg. Jag var tvungen att följa me ut och segla (efter som jag svimmar vill inte dom lämna mej hemma så länge...). Men de va kul. eller ja, om man bortser från att att vi inte hade nån el, inte nåt internett, och vi var så osivilicerade som möjligt (under en enda helg). men om man bortser från alla mygg oxå, så va de jätte kul:D

Jag i segelbåten:



Sen kom vi fram till Björkskär:
This is Tommy!11år.


Och de hära e Tommys lillebrorsha Jakob! 4år.
(han håller i as små fiskar, går EJ att äta.;P)
Här är Tommys och jakobs mamma: Tack.
Tommy & Jakob
Här e Tommy och Jakobs pappa: Mika.


jag & Jakob
Tommy & Jakob
Solnedgången:

Visst vattnet häftigt!?

puss puss!<33333333333
//Linda

Kommentarer
Postat av: jessica

Jävlar vilka balla bilder! ♥

2010-09-07 @ 22:28:09
URL: http://ackiisej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0