Kryssning

Hej bloggen!
Jag vet att jag typ inte bloggat på 1000år... Men jag har en så kallad förklaring:
Jag har varit på en kryssning över helgen. (Vecka 7.) Och i veckan (v.8) har jag haft fullt upp med andra saker... Tex: plugga till ett matte prov. :S
Till baka till kryssningen: 
Min kompis Devina var med. Och vi sprang runt med våra kameror i högsta hugg, och fotade ALLT vi såg. Men tyvär blev det ändå lite bilder från resan, det blev bara ca 400 bilder som jag tog... :( Jag får vara nöjd att jag iallafall tog 400bilder. Devina glömde ta med sitt andra minneskort (som är större än det hon hade med sig) så hon kunde bara ta ca 25bilder. :S
Vi hade JÄTTE kul hela tidenXD. Iallafall jag och Devina. Dom andra hade säkert det med.XD
Men sen ville jag ta ett kort av Lilla My och Mumin (flera andra gjorde det också) bara för skojs skull.
- Får jag ta ett kort på er? (sa jag)
-Nej. Vi ska till Lekhörnan. (Lilla My, hon tog Mumin i handen och vände sig om och gick.)
Jag började as garva! sen när har dom inte tid med ETT eller TVÅ kort!? Inte att kortet va viktigt. XD
De här var pytte lite av min/vår kryssning! :P XD

puss och kram skumbanan
Linda


Kommentarer
Postat av: Sara thoren

Hej syster<3

Hoppas vi ses snart =)

Kramar! Hälsa din mamma ;)<3333

2010-02-26 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0