Är hemma igen-Hanna idag!

Hej sötnosar!
Nu är jag hemma! Jag kom hem i går kväll, och såg en deckare på 4:an. Den hette Fallet G jag tyckte den va ganska bra faktisgt. Hur som hälst var jag för trött för att blogga- till och me för trött för att läsa...
Iaf så kom jag på jag skulle messa Hannah när jag va hemma. De hade jag glömt igår men kom på de efter frukosten som i da blev lite sen, (åt frukost ca 14.??) men jag skrev iaf att jag va hemma, och då undrade hon om vi inte kunde göra nåt ida efter som hon ska åka imorn på morgonen(typ 6). och de tyckte jag oxå. Efter en stunds diskuterande så kom vi fram till att jag åkte till henne och sen hem till mej och så badade vi en liten stund. Sen gick vi på en promenad. Inte för att motionera precis... vi gick inte särskilt fort... höhö...

Puss & kram!<333333333
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0