Är i Sandhamn nu :)

Hej sötisar!
Igår seglade vi från Vettersaga till Sandhamn, de tog ca 9timmar. Me vi fick inte plats i hamnen när vi kom, så vi la oss i en vik väldigt nära. Där andra båtar oxå va(såklart). Sen på morgonen så åkte vi till Sandhamn-hamnen och då fick vi plats. Och jag hade/har namnsdag idag och då fick jag Så Länge Vi Båda Andas (Breaking Dawn) fatta hur GLAD jag blev! Jag ville inte läsa så mkt i Ljudet Av Ditt Hjärta (fast igentligen ville jag inget hällre) för att dra ut på de så länge som möjligt, efter som de är näst sista boken. Men nu när jag har nästa(sista boken) så kan jag förtsätta läsa. Och när jag har läst ut dom på Svenska ska jag läsa dom på Engelska. Min engelska lärare kmr bli jätte lycklig, med tanke på att jag inte läser någån engelska bok på lektionen (när alla andra gör de). höhö, har lite svårt att läsa engelska. :P Spå ja tror att min englärare kmr bli jätte glad. Min svenska lärare oxå. För innan jag hittatade Twilight-serien så läste jag inte nämnvärt mkt..... knappt en bok per år... men nu har jag snart läst ut alla 4 Twilight böcker på ett sommarlov!
Så i dag har vi (jag, dom andra orkade inte, eller så ville dom kanske inte? äh skit samma) gått runt lite på Sandhamn. Jag gillar sandhamn, de e så otroligt litet i jämförelse där jag bor vanligtvis, men ändå stort i jämförelse med tex en liten ö.
Jaja, har iaf inte gjort så mkt ida.
Till midda åt vi på en röstaurange, jag åt baby ribbs & pomfritts. De va jätte gott :)

puss & kram
//Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0