Jag svimmade-igen!

Hej bloggen & alla andra!
I förr går svimade jag-igen. Suck. Varför simmar jag helatiden? Iaf så skulle jag krama om min mamma i en hälsning. Och när vi stog och kramades så blev allt helt svart för mina ögon och jag ramlade ner på golvet och hade ner en vas (som otroligt nog inte gick sönder). Mamma trode jag skojade och att jag bara skulle luta mej bakåt, annars skulle hon ju ha hållit i mej. De va tredje gången på en månad jag har svimmat. Jag har aldrig någonsin svimmat förut. De hära e jätte konstigt. Jag menar varför skulle jag börja svimma nu om jag aldrig gjort de förut?
Så nu kan jag inte gå nånstans utan att mamma och Micke tror/e rädda att jag ska svimma. Men de e ju bara omtanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0