Vi "nätade" fisk, och fick 11fiskar!!!

Heeej sötisar!
Micke(mammas kille) och jag la ut nät på kvällen i förrgår. Och när vi tog upp dom på morgonen var de såklart massor av tong och sjögräs, men oxå 11 fiskar!!! Vi fick 7 aborrar och 4sikar. En av Sikarna hade rom i sej, men de va för slamsigt (enligt Micke) för att man skulle kunna göra nåt me de. De va jätte kul! Jag tror jag aldrig sett så mkt fisk (som man/nån fångat själv) på en gång.

De hära e första fisken jag någonsin tagit i helt själv! (tog säkert i fiskarna dom fångade när jag va liten, men då fick jag nog inte hålla i en stor och fet gädda helt själv...;p) Jag e fett stolt!!!;P
haha! de hära va nog andra fisken jag tog i...
Här är alla fiskarna.
puuss & kraam!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Jessica

MUUUMMMMMSSS <333

2010-08-06 @ 17:58:13
URL: http://ackiisej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0