Cosmonova! :D <333

Hallu!
I da va vi i klassen på "utflyft" till Cosmonova/Naturhistoriskamuseumet. De är alltid lika kul tycker jag. men mun & kropp avdelningen börjar bli lite tråkig, dinosaorie avdelningen me... Men de va kul på Cosmonova. Men filmen (på 45min) som vi såg va fett boring! Den handlade om "Hur kroppen reagerar blablabla....". De va fett tråkigt.
Jag tog me min systemkamera och jag tog 408 bilder. Sigrid har en likadan systemkamera som mej (D3000), eller så har jag likadan som henne;D
  Yeeeeeh!<333  Dom där rosörhängena är så snygga... men kolla in priset!
 Jessica i "biosallongen", rättare sagt Cosmonova sallongen.
Jessica på en JÄTTE groda.
Ebba i väntan på tunnelbanan.
 :O ånej! Ebba blundar!
Våra skor (mina, ebbas & jessicas).
 EBBA! :D
JESSICA! :D
 JESSICA & EBBA! :D
Tyra :D
Mitt klistermärke. Alla fick sånna. De va typ biljett till naturhistoriska, tror ja...
Adam, Ebba & Jessica.
Jag på tunnelbanan, på väg hem.

Puss &kraaaaam
//Linda


Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Usch, ta bort bilden på när jag blundar xD Ser förjävlig ut :P

2010-06-09 @ 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0