Hm... Jag kmr inte på nån bra "Rubrik"... :P

Heeeej älsklingar!
Har ni oxå haft en niceig dag i dag? DE HAR JAG HAFT!!!!!! :D Vi gjorde ett eng-prov för typ 1000år sen och i da fick vi tillbaka de! Jag fick: 39,5 av 40! Ja var en halv poäng från full pott! Jag tror aldrig jag har fått så bra på ett eng-prov!!! Jag suger nämligen på engelska, tycker jag. De e så pinsamt att prata eng, för alla rättar en om man säger fel (vilket igentligen är bra!), men när dom rättar mej så känner jag mej så dum! För att  jag tror att dom tror att jag e dum i huvudet när jag säger fel! De är sååååå pinsamt asså!
Sen fick vi reda på matte-provet (helt sariöst nu) jag kmr inte ihåg va jag fick på de. Jag kanske inte ville komma ihåg de? Nää... de e nog  jag som glömt... -.-
Men iaf så har våra lärare/skola bestämt att jag inte ska få gå på min kompis skolavslutning! För vi har samma da, och min börjar 10.00 och slutar senast 11.30, då hinner jag inte till Hannahs avslutning, som börjar 11.00! Hmpf! Varför ska dom göra så hära mot mej!? Jag har inte gjort nåt sånt mot dom...

Jaja, Puss puss &kraaaaaaaaaam!
//Linda! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0