Kriget i Farsta!!!

Hallu, sötnosar!
Idag så va jag och Hannah i Farsta. Efter en stund bestämde vi oss för att köpa varsin kulglass. Vi ställde oss i en kö som bildats. När de blev vår tur kom 2 tjejer och trängde sej. när dom valt klart och fått sina glassar gick dom en liten bit i från kön och en kärring och en kille tänget också tränga sej. Så då sa jag (i vänlig ton!):
-Ursäkta, men de var nog vår tur nu.
-"Ursäkta",  men jag har redan betalat. Sa kärring jäveln skit surt.
- aha.... förlåt. sa jag, och blev lite ställd av hennes sätt att säga de till mej på.
När de blev vår tur stog kärring jäveln + hennes 3 barn, (eller ja, tonåringar) och glodde fett surt på mej och Hannah.
- Hannah, du kan börja. Sa jag till Hannah.
-Du kan börja. Sa hon.
då sa en av dottrarna till kärring jäveln:
- Men ska du inte välja, du som hade så brottom!?
- Men jag kanske ska välja smak! Sa jag förbannat.
-...men.... de kunde du gjort innan. Sa hon fett ställd.
Jag svarade inte. Men Hannah stirrade fett surt på hela högen med skitar. Jag beställdmin glass, och Hannah sin.
 
Fuck this shit! :@ grrrr! dom trängs och är fett sura/arga/dumma i huvudet/körda! Hur faan kan man va så jävla dum i huvudet! Hade lust att -- männisan(alla 4!)!!!!! Jag saknar ett litet ord för att säga hur blåsta dom var/är!

Puss puss!
//Linda

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad irriterande när du skriver "var/är"

"hon/han" "sura/arga/dumma" XD

"slashslashslaaash" !:P

2010-06-07 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0