Kungligabrölpet -.-

Hej hej!
Asså hela den hära grejen att kronprinsessan och Daniel ska giftasej tycker jag e så jävla överdriven! :/ Ja menar jag tycker: Okey, Viktoria och Daniel ska gifta sej. Va roligt för dom. Bra att veta, så man inte e helt borta. Men mer än de e de liksom inte. Jag tycker inte de e nån Big deal. D e som om 2 kändisar gifter sej. Men alla och allt ska göra så jävla stor grej av allting. Är de för att dom inte har nåt roligare att skriva om? Nåt mer intresant? Nåt roligt?
Jag tycker de e lika dant me deras födelsedagar. Så mycke uppmärksamhet, i onödan:
1. Ingen vil kolla.
2. Dom kanske vill ha lite privacy.
Jag menar, dom har inte bett om att va kändisar, att få uppmärksamhet. Vem i hela världen köper t.ex: Bröllopsmassariner? Bröllopsglass? Bröllopströjor? Bröllopssnacks?
Jag stör mej så på att all uppmärksamhet är på deras bröllop, när de händer roligare saker i världen som borde få den uppmärksamheten!
Hur intresserad är du av kronprinsessbröllopet? Foto: Royal Court/Stella Pictures
Haha! Dom sser ju inte bara lite muppade ut. Jag har sett mkt finare/bättre bilder på dom. Där dom e jätte fina!

puss puss!
//linda


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom där f*ckade Idioterna kan ta sig i arslet!

Istället för att betala sitt egna bröllop så får hela kommunen betala mer SKATT för att bond-bögen och grodan ska gifta sig!

FUUUUUUU*KKKKKKK MEEEE IM A HATEEER! </3 :@@@@



hahahahahah, det där var kul. (: MEN SANT!

2010-06-22 @ 02:55:04
URL: http://ackiisej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0