Källarmonstret...!!!

Hej sötnosar!
Imorn ska Devina komma hit senast 12.00. Då ska vi till Nässlingen. Eller ja, inte bara vi. Utan såklart mina föräldrar, och deras kompisar+barn, och deras kompisar+barn, och föräldrar till dom oxå. Så när vi satt och räknade hur många vi va som skulle me dit i morn (som vi känner/har anknytning till) fick vi de till ca 45pers. de e nåra som e osäkra, men om alla kan kanske de till och me blir 50pers. Vem vet??? Många blir de hur som hällst. Och Rulle ska me! :) Längtar nåt fruktansvärt..... Men de är tyvär över snart de me... :´(
Iaf har jag packat sen  igår, och i min väska ligger bara 4 plagg+ 2bhar, och 2trosor. Jag hittar inte ett skit! (Jag har INTE packat klart!!! Bara så alla vet de:P) Ja frågade mamma var mina svarta mjukisbyxor va efter som jag visste att hon tvättat dom. Och va säger hon??? "Ja vene var dom e." Fatta att man blir fett fucking sur när man inte hittar ett jävla skit!!!! Inte änns underkläder!!! -.- INGENTING!!!!!!!!!!!!! Jag låvar att vi har ett litet månster i tvättstugan som sitter och käkar upp mina/våra kläder!!!!

Jag låvar att den hära lilla skiten sitter i tvättstugan och käkar kläder!!!! HMPF!!!!

Puuuuuuuuuuuuuss!
//linda<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0