Sluta Kriga era jävla idioter!!!

Hej sötnosar!
Ja har tängt på en grej... Varför kan inte människor bara sluta kriga??? Okey, om dom nu måste kriga, måste dom döda en massa oskyldiga människor då? Räcker de inte att ha Startat ett Krig??? Ja bara undrar. För jag tycker man måste vara helt jävla slut i huvudet om man vill kriga!!!! Jag blir så arg när folk krigar om ingenting, eller va dom nu krigar om. kan dom inte sätta sej och diskutera istället. Då skulle ju jätte många människor slippa offra sina liv åt ingenting. Eller hur???

puss puss
//linda<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

jepp, håller verkligen me.

Men jag tror att de flesta som startar ett krig är inte ute på själva slagfältet, det e inte h*n som riskerar sitt liv och då är det enkelt att titta bort och låtsas som ingenting när oskyldiga dödas... :(

2010-06-21 @ 21:58:21
Postat av: Jessica

Eller hur!

Oskyldiga dödas för ingenting!

Förlorar familj&barn!

Det är hemskt!

Fast, det finns ju en mening med det hela, men den meningen tycker jag kan TA SIG I ARSLET!

2010-06-25 @ 00:41:38
URL: http://ackiisej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0