Twilight=Om jag kunde drömma,New moon=När jag hör din röst

Heeej bloggen och alla andra!!!
vet ni!? Jag har, eller rättare sagt min mamma, har köpt När jag hör din röst till mej! :D hehe, fast de e lite lol, efter som jag inte läst ut Om jag kunde drömma än... Haha! LOL! Så jag kan inte börja läsa den än....
Och vet ni vad de...va ska jag säga? konstigaste? roligaste?... är? Att på engelska (orginaltiteln) heter Om jag kunde drömma, Twilight. De är ju inte änns i närheten av samma betydelse! Och När jag hör din röst heter i orginaltiteln New moon. Inte häller nära!!! :O De e konstigt.
Jag tycker att alla som inte har läst Om jag kunde drömma borde göra de. Jag kan ju inte rekomendera den andra effter som jag inte läst den än;P

Mína favvo böcker nnu förtiden<3333333333
puss puss!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0