Lista på vad jag gjort ida:

hej hopp!
Tänkte att ni ville veta va jag gjort ida:

1. Jag vaknade 07.00! Ghaaa! omg! (måste åka hemifrån SENAST 07.30.) fan va jag stressa...

2. Åkte tunnelbana & Buss. Jag missa Bussen! fan!!!

3. Böt om till idrottskläder.

4. Hade i drott. Mer än halv klassen kom 20min sent, eller mer. De va bara jag och Ebba som var i tid av tjejerna.

5. Dushade och böt om.

6. Hade SO.

7. Hade Eng.

8. Hade lunch/rast.

9. Hade musik. ush! Alltid lika tråkit med Mårten! Asså jag gillar musik men INTE me Mårten!!!

10. Hade svenska. Vi har en som prouar som svlärare. Hon är JÄTTE BRA!!!

11. Hade b-språk.

12. Skol dan slut, dax att åka hem. (tunnelbana & buss.)

13. Sa "HEJDÅ!"  till mamma som skulle på tjejkväll, me hennes kompisar.

14. Bloggar

15. kollade på Lets Dance

16.?

17. Sova!!!


Puss puss
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0