Min da i da

Hej på er!
Har ni haft en bra/skön/sofft/kul/rolig da i da? De har inte ja! Eller jo... morronen var rätt sofft: Vi började 09.10, istället för 08.00. Men resten av dan var inte så sofft... ni vet... onsdagar är den längsta dan vi har... +att jag har städat HELA HUSET!!! = inte så sofft dag som den skulle kunnna va, me tanke på att vi slutar rätt bra tid om man jämmför me andra: 15.20.
Imorn har vi ingen NO, vilket betyder att vi har sov morron till: 12.05. (Om man inte vill ha lunch i skolan, men vem vill de?) Men dom som skolkade under dagens NOlektion vet inget om de, och vi kmr inte säga tåt till dom häller! Haha dom kmr stå där imorrn vid 10.25 och inte fatta ett skit! Moahaha!
AQnnars har jag faktisgt hafft en braaaaaaaaa dag. Och som vanligt sktrattat tills jag fått magrutor, host host! näe... haha skoja ba. Jag fick inga mag rutor av att skratta, men riktigt ont i magen fick jag!
Haaaaaahaaaaaaaaa!!!!!


PUUUUUUUUUUUUUSSSS PÅ ERRRRRRRRR!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0