Min da i da

Heeej på er!
Phu...! Äntligen har jag pluggat färdigt. till NO provet. Nu kör vi på engelska provet! Jag ser inget slut på de här! Omg! Jag dör, not. Men de käns så! Nää... inte riktigt, men ni fattar säkert! Jag tror jag satsar på att köra engelskan imorn.
Ida fick vi as äklig lunch:
Koldolmar med kokt potatis
Så himla ÄKLIGT!!! Koldolmarna simmade i fett. IOU!!! Jag fick överleva dan på en halv potatis och 2 knäckemakor. När Jessica skulle ta soppa (som fins om man inte gillar maten) var den slut. Fatta att ingen gilla maten! Jag vet inte hur de var med filen och flingorna, dom kanske också tog slut. Jaja vi brukar fafktisgt få rätt bra  mat i skolan. men de här gillade nog ingen förutom lärarna.
Ida fick jag ta hem min super fula skål (som jag gort i träslöjden). as FUL!!! Den blev inte alls som jag hade tängt... men nån "lyckligt låttad" får väll den julklapp eller nåt.

Puuuss och Kram skumbanan!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0