Plugga

Grrrrr! :/:P asså vem har nånsin (förutom dom som håller på med sånt) haft andvändning för en jonförening!?  VA!? Så himmla onögit att lära sej. För alla som undrar va jag pratar om gå in på google, och sök på jonförening. Jag orkar inte förklara. De är med på vårt NO prov. Jag måste plugga till NO provet, och Engelska provet nu. Jag tycker de är så himla konstigt: jag har en läxa i veckan, och alltså nästan inga prov. men när vi ska ha prov, ja, då ska vi ha alla på en gång. De är väll konstigt. Om dom var lite smartare skulle dom sprida ut proven. ...eller, tänker jag jätte fel...? 
Aja, nu måste jag fortsätta att plugga om joner, atomer, och mättad & omättad form.

Puss och kram på er!
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0