TANDLÄKAREN

Heeej bloggen och alla andra!
Ida va jag hos tandläkaren. Inte att jag är rädd för tandläkare, men ida var jag lite spänd... "Tänk om jag har nåt hål!" tänkte jag. Dom tog rönken bilder på mina tänder och så... Efter ett tag fick jag reda på att jag har ett HÅL!!! Oh no!!! De är mitt FÖRSTA hål. (Jag har ALDRIG i hela mitt liv haft ett eller flera hål.) Nån  gång ska väll va första...? Vi bestemde tid. Och hennes tidigaste tid var 13 Aprill!!! Omg! typ mer än en månad kvar! Och de sa jag. Men då sa hon att det bara var ett litet hål och inte var så akut. Jaha? Vad säger de mej? "Att det inte var så akut"? Jag ska iaf laga de!



Puuuuuuss på er!
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0