Min dag ida 9/3

Heeej bloggen och alla andra!
Nästs vecks hsr vi 2 prov! Okey, jag vet att de inte är mycket. Men efter som vi bara har en engelska och b-språks läxa(om man inte går på svenskengelska, eller bas--nånting) varge vecka, blev de jätte mycket! :S Asså har jag max en läxa per vecka. dom flästa andra har max 2. Iaf så har vi engelska och NO prov! Inte mina favorit ämnen...
Men NOns instuderings frågor var faktist lagom lätta/svåra. Men de som brukar sabba allt är mina slarvfel...! Så när jag kollar igenom provet sen, fattar jag allt! "Omg!" Jag blir alltid så stressad... Inte bra. Jag vet inte exakt vad de är som gör mej stressad, men nånting är de.
Engelska instuderings frågor var oxå lagom lätta/svåra. De är bara 15 nya glosor jag behöver plugga på.

Ida har de varit en skon dag med bara 4 lektioner, om man inte räknar mentorstiden, då blir de 5 lektioner. På tisdagar har vi en söööööööön sovmorgon, men slutar rätt tidigt ändå. Den ända små jobbiga lektinen är NO i slutet av dan. jag tycker de är jätte tråkit för att han suger på att förklara!!! Men han är jätte duktig på ämnet. Och han kan inte hjälpa en så bra häller. Om man vill ha hjälp får man fråga en kompis. Just de vi hade engelska ida oxå, men de var inte så jobbit: Hon gick bara igenom instuderings frågorna med oss.

Puuuuuuuuuss på er!!!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0