EN TIMME SKOLA!!!! :O :D

Halluuuuusan!
Vet ni!?Denna vecka är/var de ju tema vecka (inga "vanliga" lektioner/tider i skolan). Ida började vi (i min klass) 08.30 och slutade 09.30!!! :O De e fett sällsynt för min skola! OMG! Asså, de va bara en timme skola, och dom unde inte ge oss lite sovmorron! Hmpf! När jag kom hem (10.00) la jag mej på soffan och sov till 12.00. Så himla skönt och vakna upp och slippa fixa sej och allt de där (jag var redan "fixad" för dan)! :) Jag är fortfarande trött! Shit asså. Ja e faan trött hela jävla tiden! Hatar de. Aldrig pigg! :I
Jaja. Är hemma nu och bloggar och ska lägga mej tidigt har jag bestämt! (tidigt var de, men INTE nu!)

Puss och kram!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0