Friskus fick gå till skolan!

Hej sötnosar!
Idag har jag gått i skolan. Jag är FRISK!!! jag är FRISKUS!!! XD Så jag kunde gå i skolan idag! Asså, jag tycker väll inte de är så kul med allt pluggande och så... men alla kompisar!!! Skulle inte klara mej utan kompisar! Älskar dom!<3333 Men iaf, så har jag fått en bättre ipod nu!
Om jag tittar ut genom mitt fönster så är de sol på gatan, men svarta moln på himelen... Ska de regna? Hoppas INTE!!!! :S Fast om de skulle de får man se de från den positiva sidan: de är bättre än att de snöar!
Mer idag...? ja, de är väll typ va jag har gjort. Allt tar så mycke tid nu för tiden.
näpp, jag kommer inte på not mer jag har gjort ida som är vaät att skriva om.

Puuuuuuss & Kraaaaaam!
//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0