Ida gick vi 8kilometer! :O

Heeeejsan svejsan på dejsan!
Idag 13.00 hade vi spring/gå 8kilometer grej. Jag och alla andra imin klass utom Andreas och Adam, gick. Jag, Ebba och Jessica gick tillsamans. De tog ca 1timme och 30 min för oss. De varätte skönt att gå så länge solen ville vara framme. Och den var framme nästan hela vägen in i mål. Men när vi gått färdigt, var vi:
1. slut på våra krafter
2. ont i benen.
Haha! Är inte vi vana att gå 8kilometer om dan? Nej!

Annars ida har de varit som andra Tisdagar... Fast jag kom och tänka på att vi har mycket bättre skol mat än i mina förra skolor. Iaf den förra. Iou! De var skit vi åt där! iou.... MYCKE bättre mat nu asså!

Puuuuusss Pussss och kraaam kraaaam
//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0