Jessica tar mina solglasögon, när jag inte ser! ;)

Vill bara säja att jag tycker de är mycke roligare att gå till skolan, eller var som hällst, när det är sol! Ällsakr solen! <333

Idag hade jag mina solglasögon på mej. Och så fort jag inte hade dom på huvudet eller nere vid ögonen, tog Jessica dom! :) Jag tror hon också tycker dom är snygga, fast hon inte vill säga de till mej. Vene var för hon inte skulle vela säga de... Jag skulle bli jätte glad om hon sa de! :) Fast ja skulle bli glad om nån annan sa de också (såklart)!

Sånna hära vill jag också ha! :)

Puss puss!
//linda

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

hUR JÄVLA UTE ÄR DU DÅ? dOM DÄR HADDE MAN TYP 2008 2009 OCH INGEN HAR NU FÖR UTOM TÖNTAR! HAHHAHAHA

2010-05-15 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0