Just nu:

Sitter häroch tråkar. Jag lyssnar på Photogrphs, med...gissa vem?, Rihanna!!!! <333
Ursh. De e fett kalt i de hära rummet! Ja e fett trött. Ett liter söööt bran drog ut mina örhängen (när dom vat I öronen!!!) gissa hur ont de gjorde!? OMG!!!!
Jag älskar den här låten! "All I've got, all I've got ,All I've got are these photographs, All I've got, all I've got Is nothing without you, you, you, Got nothing without you, you, you, Got nothing without you..."
Jaaa... Vahar jag mer för "roligt" att säga till er? Hrmm...? nää, inge kul. Eller...? Jo: Jag sitter i en säng men får inte sova! För om ja somnar nu, kmr ja inte kunna sova sen... :,(

Jaja!
Puss på er!
//En trött Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0