SLUTA BANTA OCH HÅLLA PÅ!!!!!

Hallllluuuusan!
Jag tängte säga att alla som tycker att den är tjock kan dra åt helvete!!! nää... kanske inte, men man ska vara NÖJD med sej själv! inte hålla på och bry sej om sånna strunt saker. Herre gud, de fins viktigare saker att bry sej om än om att man tycker att man är tjock! Och om man nu är överviktig, vad gör de då? Lev livet medan du kan innan de är försent!!! Jag menar: Varför slösa sin energi på nåt sånt, när de fins andra saker (som är viktigare) att tänka på? De är ju slöseri med både tid och energi!!! Jag blir galen på alla som klagar över sin vikt!!!! SLUTA!!!!
Och alla dom som bantar! SLUTA MED DE!!!! Om man bantar och går ner, och börjar äta "normalt" igen, då kommer man att gå upp dubbelt i vikt!!!
Så ge FAAAAAAAAN i om du är överviktig eller ej!!! De viktigaste är att DU är lycklig!!!

Varför bantar folk när dom ändå går upp på morgonen?

Puss och kraaaam!
//Linda

Kommentarer
Postat av: sara thoren(din syster <3 )

TAACCKKK LIINNDDAA ÄLSKLING!!! Nån som äntligen har fattat grejen med bantning!!

Jag e så Jä*la trött på tjat om "åh, jag e så tjock måste Banta.." Banta=Tjockare än innan=bantar ännu mer= ännu tjockare,,osv xD hehe

Några av mina kompisar e tjocka, och en av dom tjatar om bantning heela tiden -.-! Suuck..



Aja, saknar diig!!!!! mitt hjärta håller på att gå sönder av saknad my sweet sister;) <3

Puss och love uuu <3

2010-05-21 @ 21:32:03
Postat av: felicia

Jaa eller hur! SLUTA!!!!

2010-05-23 @ 00:32:37
Postat av: Molly

Jaa! Sluta me de där!

2010-05-23 @ 00:37:42
Postat av: Sofie

Men... tänk om man VILL banta då...?

2010-05-23 @ 00:38:43
Postat av: Nadja

Eller hur!

2010-05-23 @ 00:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0