JA!!!!! IDAG VAR DE SOOOOOOOOOOOOL! B)

Haaaalluuuu sötisar!
Idag följde jag me mamma och micke till deras kompisar. Jag gick ut och la mej i gräset och tog ego bilder på MEJ! :P :O :) :D
Vilken niceig dag: sooool!<333333
Sen blev de oxå en årets första glass! MUMS!!!
Sen när vi kom hem så gick jag en skön liten promenad. Jagg älskar de. Att ta en promenad, helt själv, gå och tänka för sej själv.... och fota! :P :) B)
Här är jag när jag slängde mej på gräsmattan! Gräs luktar så himla gott asså!
Här är de härliga gräset/grärmattan jag typ dog i. ;) ;D
ÅRETS FÖRSTA GLASS!!!!
Nr vi åkte hem (i bilen) såg jag ett jätte sött måln som ser ut som en drake! :P :)<3333333 Jag tror jag ska rita av de sen!
När jag gick på promenad, så såg jag en fågel som inte alls va rädd! :O Den var ca 2m ifrån mej! Älskar när djur inte är rädda!
...vägen jag gick på...

PÖÖÖÖÖÖÖSS!!!!
//Linda! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0