Dagisbarn!!! <3333

dagisbarn... asso GUD!!! hur sööt får man va??? fins de int nån gräns för hur söööt man får va??? ja dööör, typ sötast i hela världen!!! omg... allihoppa kmr och bråkar om vem som ska få hålla min hand! och vem ja ska läsa för.
Vem som ska få sitta i mitt knä.
Vem som ska få sitta bredvid mej.
Vem som ska få hjälp av mej me tex att sätta på sej kläderna. 
Vem som ska få ett papper ja kladat lite på.
Vem som ska få berätta nåt för mej.
Vem som ska få fixa mitt hår...... 
O.s.v...
sååå himmla söööööööööta!!!! <3333
Fast de e klart... gillar man int barn e de här nog värsta mardrömmen! haha! men jag typ älskar barn!

*ide*!

Jag vet var jag ska jobba me/bli när ja e färdi utbildad (lr va de heter):

DAGISFRÖKEN!!!!

Haha... kan int föreställa mej hur de skulle se ut men men! XD

Puss puss!
//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0