Är i Turkiet NU!!!!!! <3 <3333333

(Kan tyvär inte lägga ut bilder hära ifrån fören ja e hemma)
Hej sööööötisar!
Ja och Sofia har hyrt varsin data, och sitter och surfar häta i Turkland. Ida har vi varit på marknad. Soffia va int me. Ja köpte en plånbok, en "kortbok"(där man har alla presentkort, visakort, m.m...), en keps och en vit bekini:D Sen sååå har jag bränt sönder hela ryggen, "tvålat in" mitt hår i cittroner varje da så att de ska bli blondare (så ja slipper ferja), drucit cola och ätit glass, somnat i solen, jaa och lite annat sånt kul som man gör på en solig semester! <333 Det är första gången i världshistorien jag e brunare(snarare rödare, men sak samma) än Sofia! imorrn ska vi åka bot till ett ställe me massa firrar och snorkla, och fåå salt i ögonen när syklopet läcker;P och va dära hela dan. få see va man hittar då som man kan pruta på:D Tror inte de blir så mkt bloggande lr datorande för i längden blir de f1 dyrt:/ Såå vi kör hårt nu asså! :d va fins de mer att sejja??? JO! Jag har för första gången i mitt 14åriga liv ätit sushi. De va som jag trott: AS ÄCKLIT!!!! Dde va nog de äkligaste ja ätit i hela mitt liv. Lr okey, ja tog väll i, men de va fan int gott. jaa åter kmr me mer saker imorn kanske. vi får see, nu e de bara 23min kvar på min data tid...

puss puss!
love u!
//linda i Turkiet <3 <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0