Första SNÖN!!!


Usch!
Ida när ja vaknade och drog upp min rullgardin så märkte jag inge konstigt (för att jag e såå himla tröt på morgonen så märker jag nada:P). Det var först när jag kom upp för trappen och upp till mitt rum jag såg att de va värsta snöstormen ute! Men när ja tittade på gatan så var de inte vitt. De va bara vitt på taken och gårdarna och såå klart var de lite vitt på gatan men int mkt!
Guuud så deprimerad jag blev! Där började min jobbiga da.
Detandra som hände var att vi hade matte prov och att ja int fatta ett tal som alla andra sen sa va "super lätt" "jätte lätt" "var lättaste talet" "löste de på nåra sek".... o.s.v. Och man ba håll käften! Jag vill int veta hur lätt du tyckte de va bara för att du vill att ja ska verka osmart! Har ja ens bett dej säga hur lätt du tyckte de var!??? De e ju en helt annan grej om ja frågar för då vill man ju ha ett svar, eller hur? Än att dom kmr från ingenstans och ska säga hur bäst dom var/är!När dom igentligen är sämst. Men vill Värka bäst och smartigast. Fast annars klarade jag alla andra tal, sen om de e rätt eller int, det får vi se C;
Sen kom jag försent till HK föratt jag gjort matte prov.
Sen var min kompis jätte taskig mot mina 2 andra kompisar, och jag blev as arg på kompisen. hoppas den fattar att de den gjorde int är okey! Annars vete fan va ja ska göra....

men annars har min da varit prima!

SNÖÖÖÖÖ!!!!!

pusssss & Kraaaaaaam!
//linda
C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0