Min da-Torsda:

Hej alla underbara och söta människor som läser min blogg!
Ida har ja varit i skolan (ofc). Ebba sa ett citat från katten gustav som var sååå sant: "Livet är som ett bad: Ju längre man är i de, ju skrynkligare blir man."  De e ju f1 sant ju! Och jag ska bli lika skrynklig, om int skrynkligare än en soltorkad tomat. Så gammal tänker ja bli. nej. Så gammal ska jag bli.
Hur som hällst så tänkte jag i går: "Jag städar ida så slipper jag imorn." Det gjode jag oxå. Men i da när jag kom hem och såg fram imot att få sova, så rev mamma ut allt jag hade i min garderob och la på golvet. Så jag har fixat min garderob i da och nu e de ordning och reda. Den blev jätte fin!
Såå mina planer på att int städa ida gick int så bara. Men nu har jag ju en jätte fin garderob!!!

en random bild på mej när jag åkte vattenskoter i Turkiet 2010.

puss puss!
//linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0