min da... typ;P

Hej små sötisar!

Vad har du gjort i dag? Ja har väntat på min kompis Devina som jag inte sett skymten av på 10000000år, haha, väntar fortfarande... Vfr väntar du? vfr träffades ni int tidigare? För att hon ska vinka av/lämna sin killle på arlanda. De ironiska e att hon int har körkort lr bil, så hon åker komenalt dit, för att seja hejdå! f1 sött igentligen! Va ska du göra nu då? Jag gissar på att mina föräldrar vill att jag ska äta midda, fast jag typ e prop mätt. De konstiga e att jag int har ätit nåt annat än en sockerkaksbit, och e as mätt! :P När kmr Devina då? har jag int sagt det? hon kmr 20.00. Sa hon iaf;P Va ska ni göra då? vene...  vi se va vi hittar på!

Well, well kanske ska slå in Devinas presenter nu... :P

puss och kram!
//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0