Tog Med Min Systemkamera Till En Helt Vanlig Dag i Skolan:D<333

Hallu alla underbara och söta människor som läser min blogg!

Jag gick upp as tidigt på morgonen(innan skolan)för att at kort från skanstullsbron!

Haha! Den där cyklisten trodde jag tog kort på den och kolla as skumt på mej!

bilarna åker i fullfart till jobbet kl 07.15!

en random bil...

niceig utsikt va???

ja skakade på huvudet;P

ööh... ja vene va jag gör men... well, well we go on!

naw... fick en kram av ebba helt random!<3333 haha ser ju cp ut!

omg! båda ser ju lite sär it! men jag ser ju sjuk ut! haahaa!

coolingen ebba!


Sen kom Elin och ville va me! :D ju fler ju roligare! eller hur? :D
Asso Etienne e bra rolig: Ta inte kort på mej!!! Jag ska anmäla er/dej om ni/du tar kort och lägger ut på mej, och *bla bla bla*. Men endå så kmr han och sabbar hela bilden med sin hand! lol. suck... Och på den andra liknande bilden då har han till och mer gått och ställt sig bredvid elin och gör kanin öron på henne. och HELA han kom me... så himla lol. Men jag har lovat Etienne att int lägga ut den bilden, så då får jag väll hålla de;P

Jaa helt vanlig dag i skolan (de va i torsdags) :D
Puss & Kram!
//Linda!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0