Skärholmen centrum med Hannah,sover över hos henne oxå!:D

hej sööööööööööööööötisar!
Jag ska sova över hoss hannah nu/i natt, och vi e helt ensama!:))) asso... nyss åt vi varma mackor och tea. de va f1 gott ju!!!<333333333333 Idag va Hannah och jag i Skärholmenscentrum. de va jätte stort och efter som varken jag elr hannah varit dära så mkt förut. Så på 2-3timmar var vi inne i ca3-4affärer. Vi var duktiga! = vi köpte ingenting! fast iofs så hade bara hannah 10.50kr, men jag hade 500... jaja... vi va duktiga iaf:D

 Nu sitter vi i Hannahs vardagsrum och är isglasspinnar och fryser trotts att vi har tusen tjocktröjor och jackor på oss, och vi sitter framför en eld.

hära är Hannah för länge sen...:P


puss puss! luv u!
//linda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0