Städar på 2dar(bara mitt rum)

Hej sötnosar!
Ida har jag varit relativt duktig! :D Jag har städat. Mitt rum. jag hatar att städa och överdriver inte när jag säger att det tar mellan 4-8timmar-2dagar. och inte att jag städar as noga så att alt blänker, men de e inte smutsigt när jag städat färdigt. Och då kanske ni tror att jag bor i värsta slottet eller nåt sånt-gör jag inte häller.Att de e skulle va därför de tar så lång tid för mej, ja... de skulle ju kunna va de. men så e de int. Jag hittar grejor och kommer på saker som e mkt roligare att göra än att städa och som jag int gjort/sett på 100000år. Och så tar de as lång tid-.-
haha!

puss puss!
//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0